Dizolvare societate, lichidare patrimoniu, radiere firmă

Dizolvare societate, lichidare patrimoniu, radiere firmă

Orice firma “neinchisă” conform legislaţiei în vigoare va lasa urme în cazierul fiscal personal. ANAF declară firmele care nu işi depun la timp declaraţiile şi bilanţurile inactive. Administratorul acelei firme va „beneficia” de această menţiune în cazierul lui fiscal, drept pentru care, dacă doreşte să înfiinţeze sau să fie asociat sau administrator într-o altă firma sau ONG sau PFA, nu o să poată.

 

Cea mai simplă cale de a evita aşa ceva este lichidarea voluntară a unei firme fară lichidator, mai exact conform art. 235 din Legea 31/1990, dizolvare şi lichidare simultană. În acest caz nu aveţi nevoie de un lichidator, aveţi nevoie de un expert contabil.

 

Operaţiunea de “Inchidere firmă” sau “radiere firmă” este un proces care parcurge 3 etape:

1. Dizolvare;
2. Lichidarea patrimoniului;
3.Radiere societate din evidenţa Registrului Comerţului de pe lângă Tribunalul în raza caruia este înregistrat sediul social al societăţii.

 

Serviciul nostru de radiere a unei firme este complet.

El integrează atât munca juriştilor, cât şi pe cea a contabililor experţi.

Tarife Inchidere SRL – include toate etapele: dizolvare, lichidare şi radiere societate comercială

  • 500 LEI (toate taxele incluse)- pentru asociat unic, include etapele de dizolvare/ lichidare/ radiere – Bucureşti şi Ilfov;
  • Tarifele includ onorariul nostru, taxele de Registru (publicarea în Monitorul Oficial) şi TVA.

 

Pentru fiecare asociat în plus se plateste adiţional 50 lei.
In funcţie de situaţie, preţul pentru dizolvare-lichidare voluntară poate să difere.
Preţul final îl veţi afla în cadrul unei discuţii cu unul dintre specialiştii noştrii.

 

Elementele luate în considerare în stabilirea preţului sunt:

  • numărul de asociaţi;
  • existenţa sau inexistenţa unei activităţi anterioare a societăţii;
  • altele.

 

Durata procedurii juridice este de 2-3 luni din momentul în care dosarul pentru prima etapă conţine toate documentele.

Totodată vă asigurăm şi serviciul de intocmire a situaţiei financiare de lichidare:

  • Bilanţ de lichidare la Registrul Comertului şi ANAF: 440 LEI
  • Operaţiuni contabile de radiere: 440 LEI

 

Factori care pot influenţa pretul serviciului sunt: eventualele refaceri ale unor declaraţii din urmă, sau deplasări suplimentare, ori chiar refacerea întregii evidenţe financiar-contabile.

 

TERMEN FINALIZARE COMPLETĂ: 3 – 6 LUNI.

Etape inchidere:

Etapa 1:

  • Cerere de înregistrare a menţiunii
  • Decizia asociatului unic de dizolvare cu menţiunea încetării mandatului membrilor organelor de administrare/conducere (original)

Daca este cazul:

  • imputernicire specială (în forma autentică), avocaţială sau delegaţie pentru persoanele desemnate să îndeplinească formalităţile legale (original)
  • avize prealabile prevăzute de legile speciale (ex. Agenţia de mediu).
  • Dovada achitării taxelor legale (tariful de publicare in M.Of. Partea a IV-a).

 

Etapa 2 – radiere societate

  • Cerere de radiere
  • Certificatul de înregistrare şi anexele acestuia (original)
  • Situaţia financiară de lichidare
  • Hotărârea de repartizare a activelor societăţii comerciale (copie)
  • Certificat de la Administraţia Financiară din care rezultă că societatea nu are datorii la bugetul de stat şi la contribuţiile sociale
  • Imputernicirea persoanei desemnate să îndeplinească formalităţile legale, dacă este cazul, în original (imputernicire specială în forma autentică, avocaţială, sau delegaţie)

Etapa 1

  • Cerere de înregistrare a menţiunii
  • Decizia AGA de dizolvare şi – concomitent – de lichidare a societăţii prin acordul unanim al asociaţilor de împărţire a activelor rămase, după plata creditorilor, între asociaţi, cu menţiunea încetării mandatului membrilor organelor de administrare/conducere (original)

Daca este cazul:

  • imputernicire specială (în forma autentică), avocaţială sau delegaţie pentru persoanele desemnate să îndeplinească formalităţile legale (original)
  • avize prealabile prevăzute de legile speciale (ex. Agenţia de mediu)
  • dovada achitării taxelor legale (tariful de publicare in M.Of. Partea a IV-a).

 

Etapa 2 – radiere societate

  • Cerere de radiere;
  • Certificatul de înregistrare şi anexele acestuia (original);
  • Situaţia financiară de lichidare;
  • Hotărârea de repartizare a activelor societăţii comerciale aprobată de asociaţi (copie);
  • Certificat de la Administraţia Financiară din care rezultă că societatea nu are datorii la bugetul de stat şi la contribuţiile sociale;
  • Imputernicirea persoanei desemnate să îndeplinească formalităţile legale, dacă este cazul, în original (împuternicire specială în formă autentică, avocaţială, sau delegaţie);

Pentru mai multe informaţii nu ezita să ne contactezi Contact